Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Романюк Ж$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Романюк Ж. В. 
Епізоотологічні особливості та удосконалення профілактики лептоспірозу великої рогатої худоби в господарствах Житомирської області : Автореф. дис... канд. вет. наук: 16.00.08 / Ж. В. Романюк; Нац. аграр. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Встановлено доцільність використання показників активності аспартат-амінотрансферази (АСТ), аланін-амінотрансферази (АЛТ), гамаглутамілтранспептидази (ГГТ) та вмісту каротину в сироватці крові для визначення ступеня ураження печінки за умов розвитку лептоспірозу великої рогатої худоби (ВРХ). Зміни рівня альбумінів, гамаглобулінів, каротину та активності АСТ, ГГТ у хворих тварин можуть бути використані як додаткові показники під час комплексної діагностики лептоспірозу ВРХ. Охарактеризовано динаміку титрів гуморальних антитіл у разі застосування моновакцини, обгрунтовано доцільність ревакцинації ВРХ через 6 місяців. Вивчено ефективність та доцільність застосування лінкоміцину гідрохлориду, кефзолу та 10%-го розчину байтрилу для лікування тварин-лептоспіроносіїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: П873.218-911-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Романюк Ж. Г. 
До питання використання мультимедійних технологій у викладанні англійської мови / Ж. Г. Романюк // Advanced education : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1. - С. 66-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто варіанти застосування можливостей мультимедійних технологій під час навчання студентів професійної іноземної мови. Розкрито 3 основних напрями, які слід використовувати для розширення пізнавальних можливостей студентів. По-перше, це використання презентацій. Основним інструментом для оформлення презентації є програма "Power Point". По-друге, це застосування мультимедійніх можливостей мережі Інтернет. В основному використовуються наступні ресурси: "Альбом" (scrapbook), функції "Полювання за скарбами" (treasure hunt), постановка проблеми (subject sampler), список тематичних посилань (hotlist), форум. По-третє, це активна робота з блогами. В цій частині надається характеристика різних типів блогів, показується потенціал блогів у розвитку комп'ютерної грамотності та підвищенні рівня володіння англійською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського